Şampiyon Şeffaflık Konseyi, evcil hayvan sahiplerinin güvenini hedefliyor

 

 

Dergi

Abone ol

 

Evcil Hayvan Yemi Pazarı

Pazar Eğilimleri ve Raporları

Kedi ve Köpek Maması Bilgi Grafikleri

En İyi Evcil Hayvan Yemi Firmaları

En İyi Şirket Veri Raporları

Pet Food Company Profilleri

Tedarikçi Rehberi

Evcil Hayvan Yemi Ürün Veritabanı

Üreticiler için

Tüketiciler için

Evcil Hayvan Yemi Konuları

Beslenme

Güvenlik ve Kalite

Üretim

Ambalajlama

Pazarlama / Markalaşma

Davalar

Sürdürülebilirlik

Haberler ve Bültenler

Son Sektör Haberleri

Basın yayınları

Bültenler

Petfood Endüstrisi Haberleri

Çok konuşulan konular

Petfood Forum Haberleri

Bloglar

Evcil Hayvan Mamasında Maceralar

Trend: Evcil Hayvan Yemi

Haber Tazı

Evcil Hayvan Maması Efsanelerini ve Yanılgılarını Çürütmek

Çiğnenecek bir şey

Evcil Hayvan Yemi Bilgileri

Pazar Raporu

İçerik Sorunları

Editörün Alıntıları

Petfood Forumu

Petfood Forum Etkinlikleri

Petfood Forum Haberleri

Kaynaklar

Tedarikçi Rehberi

Web seminerleri

Marka Öngörüleri

Beyaz kağıtlar

Sektör Takvimi

Özel Yayınlar

Petfood Sektörü Ürün Portföyü

Kariyer Merkezi

Ana Sayfa »Şampiyon Şeffaflık Konseyi, evcil hayvan sahiplerinin güvenini hedefliyor

Evcil Hayvan Gıda Pazarı EğilimleriEvcil Hayvan Yemi Güvenliği

şampiyon konseyi ziyareti

Toronto, Ontario, Kanada'dan Dr. Clayton Greenway, DVM; Oklahoma'dan Andrea Coffman; Toronto bölgesinden April Scott; ve Teksas, Plano'dan Dr. Shawn Messonnier, Şampiyon Şeffaflık Konseyi'nin dört ilk üyesidir. (Şampiyon Petfoods'un izniyle)

Şampiyon Şeffaflık Konseyi, evcil hayvan sahiplerinin güvenini hedefliyor

'Şeffaflık', evcil hayvan yemi endüstrisindeki en güncel konulardan biridir ve Champion Petfoods, yeni bir konsey oluşturarak her şeyi yaptı.

7

Champion Petfoods , "her yerde evcil hayvan severler tarafından güvenilen" bir vizyona sahiptir ve şirketin iş modeli bu vizyon etrafında inşa edilmiştir. Bu nedenle, şeffaflık - her düzeyde - evcil hayvan sahiplerinin daha büyük bir endişesi haline geldiğinden, Champion, Şampiyon Şeffaflık Konseyi'nin kurulmasına sıkı sıkıya sarıldı .

 

Champion'un pazarlama başkan yardımcısı Don King, "Bu fikir birkaç yıl önce doğdu" dedi. “Sektörümüz çok fazla incelemeyle karşı karşıyadır ve üreticilerin tüm tedarik zinciri boyunca ürünleri konusunda açık ve dürüst olmalarının iyi bir hizmet olacağına inanıyoruz. Yemeklerimiz, tedarikçilerimiz ve mutfaklarımızdaki yapım süreçlerimizle gurur duyuyoruz ve yaklaşımımızın ayrıntılarını sektör profesyonelleri ve evcil hayvan severlerle paylaşırken gördüklerini ilgili taraflara rapor edebilmeleri için herhangi bir sorun yaşamıyoruz. "

 

Bu amaçla, Konsey dışarıdan üçüncü şahıs uzmanlardan ve evcil hayvan severlerden - iki veteriner ve iki evcil hayvan sahibinden - dört kişilik bir komite olarak oluşturuldu. Dört kişiye, Champion'ın ürün yaratma sürecinin her adımına erişim hakkı tanınır ve öğrendikleri hakkında halka samimi, periyodik raporlar sunmaları teşvik edilir .

 

Evcil hayvan aşığı: Tüketicinin şeffaflık perspektifini elde etmek

Andrea Coffman, köpeğinin beslenmesiyle ilgili kişisel deneyimler sonucunda Konseye katılmakla ilgilenen ABD, Oklahoma'dan bir köpek sahibidir. Köpeği bir yaşında nöbet aktivitesi göstermeye başladı ve kimse cevap veremedi, bu yüzden Coffman son çare olarak beslenmeye döndü. Köpeğini mükemmel sonuçlarla Şampiyon maması haline getirdi, söylediği bir şey ona kaliteli bir evcil hayvan maması diyetinin önemini ve gücünü gösterdi.

 

"Bu, çok tutkulu olduğum bir konu ve umudum, Konsey'de bir evcil hayvan sahibi olarak, tüketiciler ile evcil hayvan maması endüstrisi arasındaki uçurumu gerçekten kapatan gerçek ve ilişkilendirilebilir bir şekilde bu önemi paylaşabileceğimdir. , çünkü pek çok tüketici için çok erişilebilir olduğunu düşünmüyorum ”dedi. “Şeffaflık konseyinin oluşturulmasının evcil hayvan yemi endüstrisinde bir ilk olduğunu düşünüyorum ve umarım bu, anomaliden çok şeffaflığa doğru büyük bir değişimin sadece başlangıcıdır.

 

"Değişimi başlatmak istiyoruz ve daha fazla evcil hayvan severin, sektör genelinde Şampiyonun sağladığı aynı şeffaflığı talep etmesini sağlayabilirsek, o zaman tüm evcil hayvan maması endüstrisinde bir değişim göreceğimizi umuyoruz, evcil hayvan sahiplerinin hayvanlarını ne beslediklerini bilebilecekleri ve onlara güvenebilecekleri ”dedi.

 

Coffman'a göre, Konsey'de olmak ve şeffaflığı doğrudan kaynağından tecrübe etmek, basit pazarlama veya marka mesajlarının asla olamayacağı bir şekilde anlayışlıydı. Şirketin, çalıştıkları tedarikçilerden gıdanın paketlendiği poşetlere kadar verdiği vaazları uyguladığını görerek, Champion'un “biyolojik olarak uygun” evcil hayvan mamaları sağlama misyonu hakkında daha derin bir anlayış ve takdir kazandığını söyledi. özellikle Coffman için bir vurgu olmuştur.

 

"Tedarikçilerden çok etkilendim" dedi. "Bağlılıkları ve tutkuları inanılmaz. Onların tarlasına, teknelerine, ahırlarına ayak bastığınız dakika, onların yaptıklarını çok sevdiklerini bilirsiniz; kalplerini işlerine döküyorlar ve her bir tedarikçinin bilgi tabanı inanılmaz derecede derin. Bu tutku, bu bilgi doğal olarak onlardan şeffaflık arzusunu besler. Haklı olarak gurur duydukları şeyler oldukları için ürünlerini ve uygulamalarını sergilemek istiyorlar. "

 

Ve genel olarak, Coffman ne kadar çok öğrendiğini söylerse, o kadar çok öğrenmekle ilgileniyor.

 

"Ne kadar çok şey öğrenirsem, buna ne kadar çok dalarsam, o kadar çok bilmek istiyorum," dedi. "Yalnızca köpeğimi beslediğim yiyeceği değil, aynı zamanda bir bütün olarak sektörü nasıl gördüğüm zihniyetimi tamamen değiştirdi."

 

Veteriner hekim: evcil hayvan maması endüstrisinin şeffaflığına profesyonel bir bakış

Dr. Shawn Messonnier, DVM, bir veteriner, uzman ve "Köpekler ve Kediler için Doğal Sağlık Kutsal Kitabı" da dahil olmak üzere çok sayıda kitabın yazarıdır. Texas, Plano'daki Paws & Claws Hayvan Hastanesini kurdu ve uyguladı ve Konsey'e katılmakla çok ilgilendi.

 

Messonnier, "Katıldım çünkü kapıları gerçekten açmanın ve perde arkasından halkı evcil hayvan maması yapımına gerçekten neyin girdiğini araştırmanın eşsiz bir fikir olduğunu düşündüm," dedi. “Perde arkasında gerçekte neler olup bittiğine dair çok objektif bir bakış açısı verebiliriz. Bir şirket için 'x, y, z yapıyoruz' demek bir şeydir; Bağımsız partilerin, özellikle de evcil hayvan maması endüstrisi hakkında biraz bilgisi olanların gelip söylediklerinin doğru olduğunu doğrulaması başka bir şey. "

 

Coffman gibi, Messonnier de Champion tarafından sunulan şeffaflığın derinliğinden ve genişliğinden etkilendiğini ve kaynak malzemelerin gerçekte nereden geldiğini görmek için şirketin bazı bileşen tedarikçileriyle tanışmaktan keyif aldığını söyledi.

 

"[Konseyin] son ​​gezisinde, yapılan evcil hayvan mamaları için bazı malzemeleri sağlayan bazı ek ortaklarla tanıştık ve bu insanların gerçekten Champion ile ne kadar ortak olduklarından gerçekten etkilendim ve gerçekten birlikte çalışmak istiyorlar çok iyi bir ürün sağlamak ”dedi. "Champion, yüksek kaliteli malzemeler sağlamak için yerel çiftçilerle gerçekten ortaklıklar kurmaya çalışıyor, bu da çiftlikler için gelir desteği sağlayarak bir pazara sahip olmalarını sağlıyor ve Şampiyona yiyeceklerini yapmak için ihtiyaç duydukları malzemeleri sağlıyor."

 

Messonnier için, veteriner hekimlerin sesi olmak ve onlara olabildiğince fazla bilgiyi geri götürmek, böylelikle müşterilerine yardımcı olabilmeleri için önemlidir. Ek olarak, bilgi bir eylem çağrısı sağlar.

 

"Champion'un ürettiği bu gıda markaları hakkında evcil hayvan sahiplerine ve endüstriye ve özellikle veteriner meslektaşlarıma duyurmaya devam etmek için [Champion] ile çalışmak istiyorum" dedi. "Bir evcil hayvan sahibi veya veteriner veya perakende ortağıysanız, diğer evcil hayvan maması şirketlerine meydan okuyun. Şirketlerinde gerçekten neler oluyor? Champion'dan öğrendiğimiz gibi neden perde arkasına geçip sizden bir şeyler öğrenemiyoruz? "

 

Sektör, Şampiyon Şeffaflık Konseyi'nden neler öğrenebilir?

Konseye dahil olanlar - Şampiyon çalışanlarından bağımsız üyelere - burada hiçbir pazarlama oyunu ve sahtekarlık olmadığını söylüyorlar. Aslında, oybirliğiyle alınan umut, her evcil hayvan gıda şirketinin bu fikri kendileri için benimseyeceğidir.

 

King, "Bu konuda daha fazla üreticinin bizim liderliğimizi takip etmesini çok isteriz" dedi. “Evcil hayvan severler, yalnızca köpeklerini ve kedilerini besleyen mamayı yapmak için kullanılan malzemeler ve işlemler hakkında daha fazla güvence talep edecekler. Tüm sektör ne kadar çabuk şeffaflaşırsa o kadar iyidir. "

 

Coffman, tüketicilerin kesinlikle daha anlayışlı hale geldiğini söyledi.

 

"Şampiyonun konseyi bir eylem çağrısı ve şeffaflığın orman yangını gibi yayıldığını görmek istiyorum" dedi. “Büyümesini, sahtekarlığı ortaya çıkarmasını ve evcil hayvan maması endüstrisinde yeni bir kabul edilebilir ticari uygulama standardının önünü açmasını istiyorum. Sadece tüketici bakış açısından, insanlar gözlerini açmaya ve gerçeği keşfetmeye başlıyor ve biz gerçekten tüketici zihniyetinde bir değişim görmeye başlıyoruz. Artık kar odaklı pazarlama taktiklerinin kendileri için karar vermesine izin vermiyorlar ve giderek daha fazla evcil hayvan sever, kendilerinin ve evcil hayvanlarının hak ettiği açıklığı haklı olarak talep ediyor. "

 

Ve bir veterinerin bakış açısından, eğitimli bir evcil hayvan sahibi daha iyi bir evcil hayvan sahibidir.

 

"Bence bir evcil hayvan maması üreticisinin içeri giren, öğrenen, sorular soran, ifadelerin arkasında kanıt gösterilen bağımsız insanları olduğu her zaman, her yerdeki evcil hayvan sahiplerinin perde arkasında neler olduğunu gerçekten bilmek ve elmaları sadece bir şirketi temsil eden bir halkla ilişkiler firması tarafından yapılan açıklamalara uymayın, ”dedi Messonnier.

 

Son olarak, evcil hayvan sahiplerinin evcil hayvanlarının yiyeceklerini sağlayan şirketlere duydukları güven ve üreticiler, perakendeciler ve müşteriler arasında bu güveni inşa etme arzusu, güvene dayanır.

 

Coffman, "Her evcil hayvan maması şirketi, halkın olduğuna inanmasını istediği kişiyse - güvenilir, kalite odaklı, evcil hayvanların çıkarları göz önünde bulundurularak - kaybedecek hiçbir şeyleri yok ve artan şeffaflıktan kazanacakları her şey var," dedi. “Bence bunlar bizi yavaş yavaş yeni bir evcil hayvan maması çağına götüren, şirketlerin ürünleri ve uygulamalarından sorumlu tutulduğu, her yerde evcil hayvanların sağlığının en yüksek önceliğe sahip olduğu ve şeffaflığın ve güvenin geleneksel olduğu idealler . "

 

Petfood Industry dergisinin Kasım 2019 sayısında yayınlanan "Şeffaflık evcil hayvan maması endüstrisi için karmaşık bir konu" başlıklı yardımcı makaleyi okuyun .

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Eski köpek diyeti Ω yağ asitleri: gözlerde var, bağırsaklarda da var

Köpek ve kedi, iki stil karşılaştırıldı: onları farklı bir şekilde sevmemizi sağlayan şey budur.

Petfood Forum, dünyanın dört bir yanından evcil hayvan maması