Şampiyon Şeffaflık Konseyi, evcil hayvan sahiplerinin güvenini hedefliyor
Dergi
Abone ol
Evcil Hayvan Yemi Pazarı
Pazar Eğilimleri ve Raporları
Kedi ve Köpek Maması Bilgi Grafikleri
En İyi Evcil Hayvan Yemi Firmaları
En İyi Şirket Veri Raporları
Pet Food Company Profilleri
Tedarikçi Rehberi
Evcil Hayvan Yemi Ürün Veritabanı
Üreticiler için
Tüketiciler için
Evcil Hayvan Yemi Konuları
Beslenme
Güvenlik ve Kalite
Üretim
Ambalajlama
Pazarlama / Markalaşma
Davalar
Sürdürülebilirlik
Haberler ve Bültenler
Son Sektör Haberleri
Basın yayınları
Bültenler
Petfood Endüstrisi Haberleri
Çok konuşulan konular
Petfood Forum Haberleri
Bloglar
Evcil Hayvan Mamasında Maceralar
Trend: Evcil Hayvan Yemi
Haber Tazı
Evcil Hayvan Maması Efsanelerini ve Yanılgılarını Çürütmek
Çiğnenecek bir şey
Evcil Hayvan Yemi Bilgileri
Pazar Raporu
İçerik Sorunları
Editörün Alıntıları
Petfood Forumu
Petfood Forum Etkinlikleri
Petfood Forum Haberleri
Kaynaklar
Tedarikçi Rehberi
Web seminerleri
Marka Öngörüleri
Beyaz kağıtlar
Sektör Takvimi
Özel Yayınlar
Petfood Sektörü Ürün Portföyü
Kariyer Merkezi
Ana Sayfa »Şampiyon Şeffaflık Konseyi, evcil hayvan
sahiplerinin güvenini hedefliyor
Evcil Hayvan Gıda Pazarı EğilimleriEvcil Hayvan Yemi Güvenliği
şampiyon konseyi ziyareti
Toronto, Ontario, Kanada'dan Dr. Clayton Greenway, DVM;
Oklahoma'dan Andrea Coffman; Toronto bölgesinden April Scott; ve Teksas,
Plano'dan Dr. Shawn Messonnier, Şampiyon Şeffaflık Konseyi'nin dört ilk
üyesidir. (Şampiyon Petfoods'un izniyle)
Şampiyon Şeffaflık Konseyi, evcil hayvan sahiplerinin
güvenini hedefliyor
'Şeffaflık', evcil hayvan yemi endüstrisindeki en güncel
konulardan biridir ve Champion Petfoods, yeni bir konsey oluşturarak her şeyi
yaptı.
7
Champion Petfoods , "her yerde evcil hayvan severler
tarafından güvenilen" bir vizyona sahiptir ve şirketin iş modeli bu vizyon
etrafında inşa edilmiştir. Bu nedenle, şeffaflık - her düzeyde - evcil hayvan
sahiplerinin daha büyük bir endişesi haline geldiğinden, Champion, Şampiyon
Şeffaflık Konseyi'nin kurulmasına sıkı sıkıya sarıldı .
Champion'un pazarlama başkan yardımcısı Don King, "Bu
fikir birkaç yıl önce doğdu" dedi. “Sektörümüz çok fazla incelemeyle karşı
karşıyadır ve üreticilerin tüm tedarik zinciri boyunca ürünleri konusunda açık
ve dürüst olmalarının iyi bir hizmet olacağına inanıyoruz. Yemeklerimiz,
tedarikçilerimiz ve mutfaklarımızdaki yapım süreçlerimizle gurur duyuyoruz ve
yaklaşımımızın ayrıntılarını sektör profesyonelleri ve evcil hayvan severlerle
paylaşırken gördüklerini ilgili taraflara rapor edebilmeleri için herhangi bir
sorun yaşamıyoruz. "
Bu amaçla, Konsey dışarıdan üçüncü şahıs uzmanlardan ve
evcil hayvan severlerden - iki veteriner ve iki evcil hayvan sahibinden - dört
kişilik bir komite olarak oluşturuldu. Dört kişiye, Champion'ın ürün yaratma
sürecinin her adımına erişim hakkı tanınır ve öğrendikleri hakkında halka
samimi, periyodik raporlar sunmaları teşvik edilir .
Evcil hayvan aşığı: Tüketicinin şeffaflık perspektifini elde
etmek
Andrea Coffman, köpeğinin beslenmesiyle ilgili kişisel
deneyimler sonucunda Konseye katılmakla ilgilenen ABD, Oklahoma'dan bir köpek
sahibidir. Köpeği bir yaşında nöbet aktivitesi göstermeye başladı ve kimse
cevap veremedi, bu yüzden Coffman son çare olarak beslenmeye döndü. Köpeğini
mükemmel sonuçlarla Şampiyon maması haline getirdi, söylediği bir şey ona
kaliteli bir evcil hayvan maması diyetinin önemini ve gücünü gösterdi.
"Bu, çok tutkulu olduğum bir konu ve umudum, Konsey'de
bir evcil hayvan sahibi olarak, tüketiciler ile evcil hayvan maması endüstrisi
arasındaki uçurumu gerçekten kapatan gerçek ve ilişkilendirilebilir bir şekilde
bu önemi paylaşabileceğimdir. , çünkü pek çok tüketici için çok erişilebilir
olduğunu düşünmüyorum ”dedi. “Şeffaflık konseyinin oluşturulmasının evcil
hayvan yemi endüstrisinde bir ilk olduğunu düşünüyorum ve umarım bu, anomaliden
çok şeffaflığa doğru büyük bir değişimin sadece başlangıcıdır.
"Değişimi başlatmak istiyoruz ve daha fazla evcil
hayvan severin, sektör genelinde Şampiyonun sağladığı aynı şeffaflığı talep
etmesini sağlayabilirsek, o zaman tüm evcil hayvan maması endüstrisinde bir
değişim göreceğimizi umuyoruz, evcil hayvan sahiplerinin hayvanlarını ne
beslediklerini bilebilecekleri ve onlara güvenebilecekleri ”dedi.
Coffman'a göre, Konsey'de olmak ve şeffaflığı doğrudan
kaynağından tecrübe etmek, basit pazarlama veya marka mesajlarının asla
olamayacağı bir şekilde anlayışlıydı. Şirketin, çalıştıkları tedarikçilerden
gıdanın paketlendiği poşetlere kadar verdiği vaazları uyguladığını görerek,
Champion'un “biyolojik olarak uygun” evcil hayvan mamaları sağlama misyonu
hakkında daha derin bir anlayış ve takdir kazandığını söyledi. özellikle
Coffman için bir vurgu olmuştur.
"Tedarikçilerden çok etkilendim" dedi. "Bağlılıkları
ve tutkuları inanılmaz. Onların tarlasına, teknelerine, ahırlarına ayak
bastığınız dakika, onların yaptıklarını çok sevdiklerini bilirsiniz; kalplerini
işlerine döküyorlar ve her bir tedarikçinin bilgi tabanı inanılmaz derecede
derin. Bu tutku, bu bilgi doğal olarak onlardan şeffaflık arzusunu besler.
Haklı olarak gurur duydukları şeyler oldukları için ürünlerini ve
uygulamalarını sergilemek istiyorlar. "
Ve genel olarak, Coffman ne kadar çok öğrendiğini söylerse,
o kadar çok öğrenmekle ilgileniyor.
"Ne kadar çok şey öğrenirsem, buna ne kadar çok
dalarsam, o kadar çok bilmek istiyorum," dedi. "Yalnızca köpeğimi
beslediğim yiyeceği değil, aynı zamanda bir bütün olarak sektörü nasıl gördüğüm
zihniyetimi tamamen değiştirdi."
Veteriner hekim: evcil hayvan maması endüstrisinin
şeffaflığına profesyonel bir bakış
Dr. Shawn Messonnier, DVM, bir veteriner, uzman ve
"Köpekler ve Kediler için Doğal Sağlık Kutsal Kitabı" da dahil olmak
üzere çok sayıda kitabın yazarıdır. Texas, Plano'daki Paws & Claws Hayvan
Hastanesini kurdu ve uyguladı ve Konsey'e katılmakla çok ilgilendi.
Messonnier, "Katıldım çünkü kapıları gerçekten açmanın
ve perde arkasından halkı evcil hayvan maması yapımına gerçekten neyin
girdiğini araştırmanın eşsiz bir fikir olduğunu düşündüm," dedi. “Perde
arkasında gerçekte neler olup bittiğine dair çok objektif bir bakış açısı
verebiliriz. Bir şirket için 'x, y, z yapıyoruz' demek bir şeydir; Bağımsız
partilerin, özellikle de evcil hayvan maması endüstrisi hakkında biraz bilgisi
olanların gelip söylediklerinin doğru olduğunu doğrulaması başka bir şey.
"
Coffman gibi, Messonnier de Champion tarafından sunulan
şeffaflığın derinliğinden ve genişliğinden etkilendiğini ve kaynak malzemelerin
gerçekte nereden geldiğini görmek için şirketin bazı bileşen tedarikçileriyle
tanışmaktan keyif aldığını söyledi.
"[Konseyin] son gezisinde, yapılan evcil hayvan
mamaları için bazı malzemeleri sağlayan bazı ek ortaklarla tanıştık ve bu
insanların gerçekten Champion ile ne kadar ortak olduklarından gerçekten
etkilendim ve gerçekten birlikte çalışmak istiyorlar çok iyi bir ürün sağlamak
”dedi. "Champion, yüksek kaliteli malzemeler sağlamak için yerel
çiftçilerle gerçekten ortaklıklar kurmaya çalışıyor, bu da çiftlikler için
gelir desteği sağlayarak bir pazara sahip olmalarını sağlıyor ve Şampiyona
yiyeceklerini yapmak için ihtiyaç duydukları malzemeleri sağlıyor."
Messonnier için, veteriner hekimlerin sesi olmak ve onlara
olabildiğince fazla bilgiyi geri götürmek, böylelikle müşterilerine yardımcı
olabilmeleri için önemlidir. Ek olarak, bilgi bir eylem çağrısı sağlar.
"Champion'un ürettiği bu gıda markaları hakkında evcil
hayvan sahiplerine ve endüstriye ve özellikle veteriner meslektaşlarıma
duyurmaya devam etmek için [Champion] ile çalışmak istiyorum" dedi.
"Bir evcil hayvan sahibi veya veteriner veya perakende ortağıysanız, diğer
evcil hayvan maması şirketlerine meydan okuyun. Şirketlerinde gerçekten neler
oluyor? Champion'dan öğrendiğimiz gibi neden perde arkasına geçip sizden bir
şeyler öğrenemiyoruz? "
Sektör, Şampiyon Şeffaflık Konseyi'nden neler öğrenebilir?
Konseye dahil olanlar - Şampiyon çalışanlarından bağımsız
üyelere - burada hiçbir pazarlama oyunu ve sahtekarlık olmadığını söylüyorlar.
Aslında, oybirliğiyle alınan umut, her evcil hayvan gıda şirketinin bu fikri
kendileri için benimseyeceğidir.
King, "Bu konuda daha fazla üreticinin bizim
liderliğimizi takip etmesini çok isteriz" dedi. “Evcil hayvan severler,
yalnızca köpeklerini ve kedilerini besleyen mamayı yapmak için kullanılan
malzemeler ve işlemler hakkında daha fazla güvence talep edecekler. Tüm sektör
ne kadar çabuk şeffaflaşırsa o kadar iyidir. "
Coffman, tüketicilerin kesinlikle daha anlayışlı hale
geldiğini söyledi.
"Şampiyonun konseyi bir eylem çağrısı ve şeffaflığın
orman yangını gibi yayıldığını görmek istiyorum" dedi. “Büyümesini,
sahtekarlığı ortaya çıkarmasını ve evcil hayvan maması endüstrisinde yeni bir
kabul edilebilir ticari uygulama standardının önünü açmasını istiyorum. Sadece
tüketici bakış açısından, insanlar gözlerini açmaya ve gerçeği keşfetmeye
başlıyor ve biz gerçekten tüketici zihniyetinde bir değişim görmeye başlıyoruz.
Artık kar odaklı pazarlama taktiklerinin kendileri için karar vermesine izin
vermiyorlar ve giderek daha fazla evcil hayvan sever, kendilerinin ve evcil
hayvanlarının hak ettiği açıklığı haklı olarak talep ediyor. "
Ve bir veterinerin bakış açısından, eğitimli bir evcil
hayvan sahibi daha iyi bir evcil hayvan sahibidir.
"Bence bir evcil hayvan maması üreticisinin içeri
giren, öğrenen, sorular soran, ifadelerin arkasında kanıt gösterilen bağımsız
insanları olduğu her zaman, her yerdeki evcil hayvan sahiplerinin perde
arkasında neler olduğunu gerçekten bilmek ve elmaları sadece bir şirketi temsil
eden bir halkla ilişkiler firması tarafından yapılan açıklamalara uymayın,
”dedi Messonnier.
Son olarak, evcil hayvan sahiplerinin evcil hayvanlarının
yiyeceklerini sağlayan şirketlere duydukları güven ve üreticiler,
perakendeciler ve müşteriler arasında bu güveni inşa etme arzusu, güvene dayanır.
Coffman, "Her evcil hayvan maması şirketi, halkın
olduğuna inanmasını istediği kişiyse - güvenilir, kalite odaklı, evcil
hayvanların çıkarları göz önünde bulundurularak - kaybedecek hiçbir şeyleri yok
ve artan şeffaflıktan kazanacakları her şey var," dedi. “Bence bunlar bizi
yavaş yavaş yeni bir evcil hayvan maması çağına götüren, şirketlerin ürünleri
ve uygulamalarından sorumlu tutulduğu, her yerde evcil hayvanların sağlığının
en yüksek önceliğe sahip olduğu ve şeffaflığın ve güvenin geleneksel olduğu idealler
. "
Petfood Industry dergisinin Kasım 2019 sayısında yayınlanan
"Şeffaflık evcil hayvan maması endüstrisi için karmaşık bir konu"
başlıklı yardımcı makaleyi okuyun .
Yorumlar
Yorum Gönder