Pandemi sonrası evcil hayvan gıda tesisi denetimleri için FDA planı

 

TİM DUVAR

10 MAYIS 2021

FDA, pandemi sırasındaki denetim faaliyetleri hakkında, normal evcil hayvan maması tesisi denetim rutinlerine geri dönüş için projeksiyonlarla birlikte "FDA Denetim Gözetimi için Esneklik Yol Haritası" adlı bir rapor yayınladı.

Amerika Birleşik Devletleri'nde devam eden COVID-19 salgınının başlangıcında , ABD Gıda ve İlaç Dairesi, yalnızca ajans tarafından kritik görev olarak tanımlananlara odaklanmak için rutin denetimleri durdurdu. Evcil hayvan yemi üreticileri için bu, FDA'nın bir tesisin ciddi evcil hayvan maması üretim sorunları olduğuna makul bir şekilde inandığı veya FDA'nın dikkatine gelen belirli bir sorunu veya evcil hayvan maması şikayetini araştırdığı zaman başlatılan denetimleri içeriyordu . Mart-Eylül 2020 arasında FDA, hayvan yemi tesislerinde görev açısından kritik yedi denetim gerçekleştirdi. Ajans, Ekim 2020 ile Mart 2021 arasında bir 19 daha gerçekleştirdi.

 

Aşama 1: Görev Açısından Kritik

 

Ajans krizi veya acil durum müdahalesi, amaç için çalışma

 

Görev açısından kritik diğer özel görevler

 

 

 

Aşama 2: Daha Yüksek Öncelik

 

Sebep için, ancak görev açısından kritik kabul edilmedi

 

Yüksek öncelikli ve yüksek riskli inceleme ve numune alma

 

 

 

Katman 3: Daha düşük öncelik

 

Yüksek riskli olmayan denetim ve örnekleme ataması dahil olmak üzere rutin gözetim

 

İlk müdahalenin ardından FDA, öncelikli evcil hayvan maması tesisi denetimlerine devam etti. Mart-Eylül 2020 arasında FDA, hayvan yemi tesislerinde öncelikli 13 denetim gerçekleştirdi. Ajans Ekim 2020 ile Mart 2021 arasında sadece 4 tane gerçekleştirdi.

 

FDA, evcil hayvan yemi tesisi denetimlerine devam etmeyi planlıyor

FDA, pandemi sırasındaki denetim faaliyetleri hakkında, normal evcil hayvan maması tesisi denetim rutinlerine geri dönüş için projeksiyonlarla birlikte " FDA Denetim Gözetimi için Esneklik Yol Haritası " adlı bir rapor yayınladı .

 

Gelecekteki teftişler, salgının ABD'de nasıl oynamaya devam ettiğine bağlı olacak. FDA, operasyonları sürdürmek için üç senaryo geliştirdi: en kötü, en temel ve en iyi. Temel senaryoda, FDA, Temmuz 2021'de standart operasyonlara tam geçişe kadar tüm coğrafi gözetim denetim yeteneklerini değerlendirmek için COVID-19 Danışma Düzeyini kullanmaya devam edecektir. COVID-19 Danışma Düzeyi, sayılarını niteliksel olarak değerlendirmek için gerçek zamanlı verileri kullanır. Eyalet ve ulusal verilere dayalı yerel bir bölgedeki COVID-19 vakaları

 

FSMA tarafından zorunlu kılınan insan ve hayvan yemi gözetim denetimleri, yapılacak gözetim denetimlerinin çoğunu oluşturur.

 

Temel senaryo zaman çizelgesi:

 

Mayıs 2021 - Temmuz 2021: FDA, görev açısından kritik ve öncelikli iç denetimlere odaklanmak için COVID-19 Danışma Düzeyini kullanır.

Temmuz 2021 - Eylül 2021: FDA standart operasyonlara devam ediyor.

Seyahat veya kuruluş erişim kısıtlaması yoktur.

Mevcut araştırmacılar teftiş yapmak için hazırdır.

COVID-19 Danışma Düzeyinin kullanımını askıya alın.

COVID-19 personelinin idari izin seviyeleri mali yılın sonuna kadar sabit kalır.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Eski köpek diyeti Ω yağ asitleri: gözlerde var, bağırsaklarda da var

Köpek ve kedi, iki stil karşılaştırıldı: onları farklı bir şekilde sevmemizi sağlayan şey budur.

Petfood Forum, dünyanın dört bir yanından evcil hayvan maması